Proces achter Bestellingen

Hier willen we kort schetsen hoe het proces van het bestellen in z'n werk gaat. Het beantwoord wellicht de meeste vragen, die je zult hebben als je een bestelling doet.

Shoppen op jouwtaartshop.nl

Pas als je naar de 'kassa' gaat dan ga je het bestellingsproces in. Je betaalt via Multisafepay, en komt op een pagina, waar verteld wordt dat je bestelling is aangekomen. Dit betekent dat de betaling is 'afgerond' en dat je bestelling in het systeem staat, en klaar is om ingepakt en verzonden te worden. Vanaf dit moment zijn de producten, die je besteld hebt, voor jou (gereserveerd) en wordt de voorraad aangepast in de webshop.

In behandeling

Je krijgt vanuit ons een email als je order in behandeling wordt genomen. Dit betekent dat één van onze medewerkers de order ziet en deze gaat 'inpakken'. Gedurende deze fase kunnen er nog wijzigingen plaatsvinden (in bijv. het afhaalmoment), waar je dan bericht van krijgt via email.

Verzonden

Als je bericht krijgt van ons dat je bestelling verzonden is of afgehaald kan worden, dan betekent dit dat wij de volledige bestelling klaar hebben en dat deze is aangeboden bij de vervoerder, danwel op de plank ligt van 'af te halen bestelling bij JouwTaartshop'. Als het een verzending betreft betekent dit doorgaans dat de daarop volgende dag je bestelling bij jou thuis wordt aangeboden en afgeleverd. Als je hebt gekozen voor afhalen, dan kan dit soms nog op diezelfde dag of het eerstvolgende afhaalmoment. Bij verzendingen kan het ontvangen van de email 'verzonden' soms even duren aangezien deze afhangt van het dat de vervoerders de producten afhalen bij JouwTaartshop. Je krijgt de email op het moment dat de bestelling daadwerkelijk in de vrachtwagen van de vervoerder wordt geplaatst.



Meer informatie over verzenden.